B2B Mastermind: obsahový marketing

B2B Mastermind:
Obsahový marketing

B2B Mastermind: Obsahový marketing

Plácáte se v tom, jaký obsah tvořit a na jaké platformy?

Nejste si jistí, jak vůbec měřit jeho úspěšnost nebo jak si zorganizovat práci v týmu?

Potřebujete novou perspektivu a feedback nejen experta, ale i lidí v podobné situaci?

Přidejte se dvakrát měsíčně k naší CEO, Vladaně Bačové, a dalším majitelům a vysokým manažerům z B2B a společně proberte všechny zapeklité trable obsahového marketingu.

Kdy, kde, za kolik?

Říjen–prosinec 2024

14.900 Kč bez DPH

Online

3 měsíce

6 setkání po 3 hodinách

Maximálně 5 účastníků

Vedení a sdílené know-how

Kolektivní know-how a zkušenosti

Představte si odhodlanou skupinu zkušených podnikatelů a marketérů, která otevřeně rozebírá palčivé otázky. Navzájem si nastavují zrcadlo, sdílí myšlenky a navrhují řešení.

Celou diskuzi vede a doplňuje expertka na obsahový marketing, Vladana Bačová. Možná jste ji viděli mluvit na CopyCampu, WebExpo Conference, Web Summitu, Content First a dalších akcích. Nějaké záznamy najdete i tady na webu. V B2B obsahovém marketingu se pohybuje přes 10 let, má vlastní firmu i softwarový produkt a bude jí ctí vést váš mastermind.

18 hodin diskuzí za zlomek ceny

Naše běžné 1:1 konzultace stojí 3.000 Kč bez DPH za hodinu. B2B Mastermind v hodnotě 18 hodin ale stojí 14.900 Kč, což vychází na něco přes 800 Kč za hodinu. Za hodinu, během které můžete diskutovat, ptát se, zjišťovat a srovnávat nejen s expertem, ale i s ostatními v podobné situaci.

Co spolu na mastermindu probereme?

Jak získat kvalitní leady

Jak vybrat vhodná témata

Kde získat inspiraci

Jaký obsah tvořit a jak často

Jak si vyhodnotit úspěšnost

Co nám fungovalo a co ne

Co děláme a kde to drhne

Jak spolupracují oddělení

Jak na úspěšnou expanzi

Cokoli, co zrovna řešíte

Co nám fungovalo a co ne

Co děláme a kde to drhne

Jak spolupracují oddělení

Jak na úspěšnou expanzi

Cokoli, co zrovna řešíte

Jak získat kvalitní leady

Jak vybrat vhodná témata

Kde získat inspiraci

Jaký obsah tvořit a jak často

Jak si vyhodnotit úspěšnost

Pro koho je mastermind vhodný?

Vybíráme do mastermindu takovou společnost, abyste si byli navzájem přínosem. Proto rádi přivítáme majitele, C-level a vysoké manažery z B2B firem. Nezáleží na vaší oblasti, můžete podnikat v průmyslu, strojírenství, službách, nabízet software nebo cokoli jiného.

Proč se přihlásit?

Expertní poradenství

Získáte přístup ke špičkovým odborným znalostem, stačí položit otázku.

Navazování kontaktů

Spojte se s podobně smýšlejícími odborníky a sdílejte své zkušenosti.

Zodpovědnost

Udržíte si motivaci a cíle díky pravidelným schůzkám.

Různé pohledy na věc

Nakouknete do jiných odvětví a strategií, rozšíříte si obzory.

Zpětná vazba

Dostanete okamžitý feedback na svou situaci a podněty k jejímu vylepšení.

Chcete se přihlásit nebo máte otázku? Vyplňte formulář, ozveme se vám zpět.

Jestli vás mastermind zaujal, napište nám co nejdřív. Bude nás celkem maximálně 5, aby každý dostal prostor a slovo.

Přesunout se na začátek